Aanvraag ZZP en daaraan gekoppeld intra muraal (edit)

Aanvraag ZZP en daaraan gekoppeld intra muraal (edit)

Berichtdoor Moderator » zo 15 dec 2013 22:41

Beste forumleden,
Mijn kleinzoon van 11 jaar heeft sms en ik ondersteun mijn zoon, o.a. op administratief gebied. Mijn kleinzoon heeft een pgb en zit op SO, nu krijgt men op de school enige problemen met zijn begeleiding, de naschoolse opvang verhoogt per 1 jan de dagdeelvergoeding van € 62,- naar € 102,- ,voor de woensdagmiddag en de schoolvakanties, terwijl het zorgkantoor aangeeft dat er maar € 58,- vergoed mag worden. Het voorstel van school is om voor mijn kleinzoon ZZP6 aan te vragen zodat de extra begeleiding op school, de NSO en de vakantieperiodes dan verzekerd zijn uit dat budget. Deze indicatie kan alleen maar als mijn kleinzoon op de wachtlijst komt voor intramurale zorg/opvang. Mijn zoon is een alleenstaande vader maar thuis gaat het hartstikke goed en mijn zoon wil mijn kleinzoon zo lang mogelijk thuis houden.
Zijn er forumleden die ervaring hebben met de overgang naar ZZP6 en het verblijf in een dergelijke instelling.

(moderator: Ik heb het onderwerp een nieuw topic gegeven voor een duidelijker overzicht)
Moderator

Keer terug naar PGB/ambulantebegeleiding